Seznam našich knih "definitivně vyprodáno" nebo "v současné době vyprodáno", s důvěrou se na nás obraťte. Pokusíme se v tom něco udělat. Například odkázat vás na knihkupectví, kde ji mají (proto je dobré, abyste při svých dotazech uváděli odkud jste nebo kde obvykle nakupujete). Nebo se postarat, aby ji tam měli tím, že ji tam dodáme. Totéž platí o internetových knikhupectvích a zásilkových službách. Samozřejmě to nejde vždycky, s některými prodejci prostě nespolupracujeme. Máme k tomu obvykle důvody. Ale i v tom případě nějaké řešení najdeme. Vždycky je tady Česká pošta.
Totéž platí, pokud se vám podaří koupit, získat darem nebo jiným (legálním) způsobem knihu, ve které je nějaká vada. Obchody, kamenné i internetové, mají svoje reklamační mechanismy, a těch prosím využijte přednostně. Pokud by ale něco nefungovalo k vaší spokojenosti (prodavač vám nemohl knihu vrátit, protože ji nemá, vyžaduje po vás něco, co je z hlediska zdravého rozumu nesmyslné, zdlouhavé a pro vás vyčerpávající, nebo jen nevíte, odkud kniha pochází - dárce se vám nesvěřil), obraťte se na nás. Něco s tím uděláme. Koneckonců, 99% závad, které u nás čtenáři reklamují, vznikly při výrobě, takže je budeme reklamovat dál, u tiskárny.
Pokud ovšem chcete knihu reklamovat, protože se vám nelíbí nebo vás zklamal její obsah, pak nemůžeme sloužit. Všechny naše knihy jsou skvělé. Neříkám, že v tom případě je chyba ve vás, ale zkuste si knihu přečíst ještě jednou (s časovým odstupem) a možná ji přijdete na chuť.